2014. augusztus 20., szerda

4. Díjam

Köszönöm a 4. díjam, Emese Egyed-nek! :) <3


Szabályok:
11 gondolat a díjazottról
11 kérdésre válaszolni
11 kérdést írni
11 blognak továbbküldeni

11 gondolat magamról:
1.Imádom a viharokat

2.Kedvenc focicsapatom a FCBarcelona<3
3.Imádom Oliver Sykes*-*

4.Egyszerűen kész vagyok a One Republic-tól*-* i-m-á-d-o-m őket. Mindent! A hangjukat a kinézetüket, a stílusukat!<3
5.Imádom a hajam:D Tényleg, nem engedem senkinek, hogy hozzáérjen, és ha én mondom, hogy megfoghatod, az igazi megtiszteltetés!:D
6.Szeretem az estét, és ha este hűvös van, de sose öltözök fel, inkább betakarózok:D Ez nem tudom miért van, egyszerűen így szeretem:)
7.Nincs olyan film, amit láttam volna, és ne tetszett volna.
8.Szeretek elázni az esőbe.
9.Szeretek utazgatni..minél messzebb, annál jobb:D
10.Szeretem a K, mint Kardashian-t:D
11.Szoktam nézni az Éjjel Nappal Budapest-et:D Nem tudom miért mondtam...már nem tudok mit mondani:D

A válaszaim Emese kérdéseire: 
1. Szeretsz sportolni?-hát ha a futás, meg a biciklizés annak számít..:)
2. Melyik a kedvenc ételed?-Spagetti*-*
3. Hány blogod van/volt?-juuuuuuj.....sok...nagyon sok:D
4. Van testvéred?-Van, egy húgom
5. Szeretsz olvasni?-Igen:)
6. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd?-Bruno Mars, énekesnő pedig Shakira:)
7. Legjobb barátod/barátnőd neve?-Dorina
8. Félsz valamitől?-Hát nem igazán bírom a csupasz csigákat,...de ez inkább undor, mint sem félelem, úgy hogy nem hiszem..nem:)
9. Melyik a kedvenc blogod?-A Cross Road:D...csak vicc volt. A kedvencem: True Love or Not:) Neymar fanfic az írója pedig Anett Bakos:) 
10. Hány éves vagy?-14
11. Mi a kedvenc színed?-zöld, kék és a türkizkék 

Az én 11 kérdésem: 
1.Ki a kedvenc színészed?
2.Melyik az a könyv/film ami eddig legjobban tetszett?
3.Szereted a One Republic-ot?
4.Mi a kedvenc ételed?
5.Minek szeretnél menni, mi szeretnél majd lenni?
6.Van háziállatod?
7.Kedvenc bandád?
8.Szobád színe?
9.Hány éves vagy?
10.Milyen tanuló vagy?
11.Érdeklődési kör?

Tovább adom nekik: (Sajnálom, hogy nincs 11, de csak nekik szeretném:) )
Witta
Boo Stinson
Sophie_


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése